23/04/2012

Słowniczek podstawowych pojęć związanych z cotygodniowymi raportami AdWords.

Słowniczek pojęć. Aby ułatwić Państwu analizę przesyłanych przez nas raportów zamieszczamy słownik podstawowych pojęć używanych przy tworzeniu cotygodniowych raportów.
19/01/2012

Zalety Adwords

W programie AdWords możemy: sami tworzyć treści do kampanii ubierając  ją w adekwatne do tekstu słowa kluczowe; skorzystać z pomocy AdWords i dowiedzieć się, jak stworzyć skuteczną treść reklamową, dobrać właściwe słowa kluczowe dla wybranej przez nas grupy docelowej, a […]
19/01/2012

Jak założyć kampanię w AdWords?

W gruncie rzeczy, każdy to ma konto pocztowe na koncie Gmail (www.gmail.com) i posiada własną stronę WWW, może przeprowadzić kampanię w AdWords. Wystarczy określić dzienny budżet, z którego pieniądze ujmowane są według dziennego, ustalonego limitu kliknięć i stawki za pojedyncze kliknięcie […]
19/01/2012

Na czym polega Adwords?

Na czym polega Adwords Program AdWords pozwala na wygenerowanie kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google. Za pomocą odpowiednio utworzonej treści reklamowej oraz słów kluczowych, mamy możliwość dotarcia do właściwej (wybranej przez nas) grupy docelowej w odpowiednim miejscu i czasie. Odbywa się to […]
29/12/2011

Początek

Blogowanie to ciężka praca i każdy, kto kiedykolwiek tego próbował, to wie.