Zalety Adwords

W programie AdWords możemy:

  • sami tworzyć treści do kampanii ubierając  ją w adekwatne do tekstu słowa kluczowe;
  • skorzystać z pomocy AdWords i dowiedzieć się, jak stworzyć skuteczną treść reklamową, dobrać właściwe słowa kluczowe dla wybranej przez nas grupy docelowej,
    a także wykluczyć zbędne słowa kluczowa, nieodpowiednie do naszej treści i grupy docelowej;
  • wyznaczyć zakres reklamy według danego miasta, regionu bądź kraju;
  • wyświetlić  w programie swoją lokalizację, która oprócz samej reklamy będzie ukazywać się w formie mapy na stronach Google i Google Maps;
  • sami ustalać budżet,  jaki chcemy zainwestować w reklamę w Adwords;
  • prognozować nasze wydatki przy założeniu budżetu dziennego na reklamę;
  • stale kontrolować nasze wydatki i wyniki skuteczności zastosowanej przez nas reklamy.