Audyt SEO dla wrocławskich firm

Promocja stron w sieci opiera się nie tylko na zdobywaniu linków. Ważna jest także optymalizacja serwisu pod kątem czynników on-site i off-site. Być może są to czynniki powiązane z lokalizacją biznesu, np. Wrocław, wtedy pozycjonowanie strony powinno być powiązane z lokalnym wyszukiwaniem. Jeżeli posiadają Państwo stronę, której potencjał reklamowy nie jest wykorzystany, ale brakuje Państwu wiedzy i doświadczenia w zakresie pozycjonowania a także pomysłów, jak poprawić bieżącą sytuację - czas zgłosić się do naszej agencji celem przeprowadzenia audytu seo..

Oferujemy dokładną analizę Państwa strony i wykonanie obszernego audytu SEO, który pozwoli ocenić portal pod kątem budowy czy też optymalizacji strony. Wykonywane przez nas audyty są bardzo dokładne i analizują wszystkie czynniki strony - budowę, szybkość działania, treść, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne a także elementy UX. Skupiamy się także na zagadnieniach związanych z lokalnym funkcjonowaniem firm, widocznością w Google Maps dla terenu np. Wrocławia, tak by pozycjonowanie strony przynosiło wymierne efekty.

Audyty polecamy zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron firmowych, wizytówek czy też blogów i portali prywatnych. Każdy, kto posiada stronę internetową i chce, aby była ona przyjazna dla wyszukiwarki Google oraz internautów powinien zamówić audyt, który pomoże w eliminacji błędów optymalizacji strony.

Dlaczego warto zamówić audyt SEO?

Dzięki dokładnej analizie, przeprowadzonej przez wrocławską agencję seo, dowiedzą się Państwo, co należy poprawić w budowie strony, aby ta była bardziej przyjazna zarówno dla robotów wyszukiwarek internetowych, jak i internautów odwiedzających portal. Wdrożenia zmian zasugerowanych w audycie pozwalają na obniżenie kosztów pozycjonowania przy jednoczesnym zwiększeniu zasięgu portalu, co przekłada się na podwyższenie statystyk odwiedzin witryny przez internautów.

Dlaczego audyt SEO jest tak ważny?

Warto zwrócić uwagę, iż Google od kilku miesięcy zwraca dużą uwagę na strony z błędami optymalizacyjnymi. Dotyczy to także braku lub powiązania strony z wynikami lokalnymi i weryfikacji miejsca prowadzonej działalności gospodarczej np. Wrocław. Strony, które nie są poprawnie zoptymalizowane i przyjazne dla internautów są zwykle usuwane z indeksu wyników wyszukiwania (otrzymują karę pod postacią bana lub filtra).

Jeżeli chcą Państwo tego uniknąć - zapraszamy do zamawiania audytów stron. Gwarantujemy, że po wdrożeniu zmian portal będzie dużo łatwiej zdobywał wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania a także stanie się przyjaźniejszy dla internautów i dla wyszukiwarki Google, która nie będzie miała podstaw, aby nałożyć na stronę kary.

Jak wygląda nasz audyt krok po kroku?

  • Ogólna sytuacja witryny

  • Dostępność1. Komunikacja z wyszukiwarką

  • Zawartość contentu na stronie2. Optymalizacja treści

  • struktura linkowania3. Linkowanie

  • 4. Linki przychodzące

  • 5. Linkowanie zewnętrzne

  • Problemy techniczne6. Występowanie błędów

  • 7. Elementy dynamiczne

  • 8. Kod HTML

  • 9. Niedozwolone praktyki

  • 10. Powielanie zawartości serwisu

  • 11. Wielkość strony

    -prędkość witryny
  • 12. Mikroformaty/mikrodane

  • 13. Analytics

  • 14. Obecność w social media

  • 15. Słowa kluczowe