Content Marketing Wrocław

Content marketing to przyszłość internetu.

Dlaczego? Bo coraz częściej i coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci lub na niej opiera większą część swojej działalności. Content marketing to strategia, która za granicą stosowana jest już od wielu lat i to z ogromnym powodzeniem. Np. opierając się na zagadnieniach związanych z pozycjonowaniem stron wrocławskich firm, o wiele łatwiej jest wypromować frazy powiązane z miastem Wrocław i usługami oferowanymi przez firmy na terenie tego miasta.

Dlaczego zainwestować w content marketing?

Jeszcze do niedawna dźwigną handlu była reklama. Jest tak również dzisiaj, ale reklama oczywista, rzucająca się w oczy powoli przestaje spełniać swoją rolę. Przede wszystkim dlatego, że już się na nią uodporniliśmy, ale i dlatego, że coraz częściej po prostu jej nie chcemy. Co chwilę powstają nowe oprogramowania, które skutecznie blokują wyskakujące, a wręcz narzucające się na ekranie komputera reklamy. Content marketing Wrocław jest rozwiązaniem tego problemu, ponieważ oferuje dotarcie do potencjalnych klientów i budowanie więzi poprzez treść nieoczywistą, ciekawą. Marketing treści polega na zainteresowaniu użytkowników oferowanym przez nas produktem tak, by to on sam do nas przyszedł. W tym przypadku to nie firma zabiega o klientów, ale oni o usługę.
Badania Content Marketing Institute z 2014 roku pokazują, że duże firmy przeznaczają na marketing treści prawie 32% budżetu. Dziś jest to już dwa razy tyle, a z tej strategii korzystają nawet jednoosobowe firmy. Z kolei badania Oracle Eloqua udowadniają, że każda złotówka wydana na ten cel, przynosi potrójny zysk.
Osiągnięcie tego nie jest jednak takie proste. Zazwyczaj, aby leczenie przyniosło rezultaty potrzebujemy pomocy profesjonalisty. W tym przypadku będzie to pomoc copywritera i nie chodzi wyłącznie o człowieka, który umie pisać, ale przede wszystkim o specjalistę od sprzedaży poprzez treść, atrakcyjną dla czytelników, ale przede wszystkim dla szpiegów Google’a. Copywriter to nie tylko dobry pisarz, to również ekspert od SEO i pozycjonowania, który w sieci odnajduje się lepiej niż niejeden rybak i do tego ma głowę pełną dobrych pomysłów. [Copywriter Wrocław] powinien przede wszystkim doradzić klientom najlepszy kierunek strategii agencji content marketingowej i wyważyć propozycje, bo czasem warto zrobić jeden idealnie wymierzony krok niż pędzić kłusem na oślep. Nie zapominajmy też, że copywriter sprzedaje swoje usługi i należy go odpowiednio docenić i to nie tylko za efekt końcowy, jakim jest artykuł, ale również za czas, jaki poświęcił na jego opracowanie.