Oferta

Pozycjonowanie

Specjaliści do spraw marketingu, ale także przedsiębiorcy i właściciele stron internetowych są zgodni - obecnie bez pozycjonowania stron zaistnienie w sieci jest niemalże niemożliwe. Każdy, kto posiada własną stronę i chce, aby stała się ona popularna musi zainteresować się zagadnieniem określanym skrótem SEO, czyli pozycjonowaniem stron.

Audyt SEO

Promocja stron w sieci opiera się nie tylko na zdobywaniu linków. Ważna jest także optymalizacja serwisu pod kątem czynników on-site i off-site. Jeżeli posiadają Państwo stronę, której potencjał reklamowy nie jest wykorzystany, ale brakuje Państwu wiedzy i doświadczenia w zakresie pozycjonowania a także pomysłów, jak poprawić bieżącą sytuację - czas zgłosić się do naszej agencji.

Tworzenie stron wwww

Jeśli poszukujecie Państwo wykonawcy strony internetowej, która będzie nie tylko Waszą wizytówką w Internecie, ale również kanałem przyciągającym nowych klientów – to trafiliście w dobre miejsce. Strona dobrze wypozycjonowana zapewni ruch na stronie, widoczność dla Klientów oraz nowe zapytania lub nowych Klientów w przypadku sklepu internetowego.

Content marketing

Content marketing to przyszłość internetu. Dlaczego? Bo coraz częściej i coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci lub na niej opiera większą część swojej działalności. Content marketing to strategia, która za granicą stosowana jest już od wielu lat i to z ogromnym powodzeniem.

Google AdWords

AdWords to jedna z wielu usług oferowanych przez Google. Kampanie AdWords to sposób, aby Państwa strona znalazła się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy. Bez pozycjonowania, bez długiego oczekiwania, aż strona zostanie wypromowana - szybko i skutecznie. Kampanie AdWords to jedna z usług naszej firmy - oferujemy Państwu profesjonalne przygotowanie kampanii na potrzeby witryny. Gwarantujemy, że dopasujemy kampanię do budżetu, wybierając najważniejsze frazy kluczowe, pod jakimi Państwa strona pojawi się w wynikach wyszukiwania

Optymalizacja stron

Optymalizacja stron internetowych? Google w 2015 roku dało wszystkim posiadaczom stron internetowych do zrozumienia, że obecnie liczyć się będą nie tylko linki zdobyte dla portalu, ale przede wszystkim poprawność budowy stron. Bardzo szybko gigant z Mountain View wprowadził w życie swoje sugestie, aktualizując algorytm wyszukiwarki i odpowiednio nagradzając strony zoptymalizowane i "karząc" strony, których właściciele nie wprowadzili odpowiednich modyfikacji.