Audyt SEO Wrocław dla stron firmowych
Promocja stron w sieci opiera się nie tylko na zdobywaniu linków. Ważna jest także optymalizacja serwisu pod kątem czynników on-site i off-site. Być może są to czynniki powiązane z lokalizacją biznesu, np. Wrocław, wtedy pozycjonowanie strony powinno być powiązane z lokalnym wyszukiwaniem. Jeżeli posiadają Państwo stronę, której potencjał reklamowy nie jest wykorzystany, ale brakuje Państwu wiedzy i doświadczenia w zakresie pozycjonowania a także pomysłów, jak poprawić bieżącą sytuację - czas zgłosić się do naszej agencji celem przeprowadzenia audytu seo..
Oferujemy dokładną analizę Państwa strony i wykonanie obszernego audytu SEO, który pozwoli ocenić portal pod kątem budowy czy też optymalizacji strony. Wykonywane przez nas audyty są bardzo dokładne i analizują wszystkie czynniki strony - budowę, szybkość działania, treść, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne a także elementy UX. Skupiamy się także na zagadnieniach związanych z lokalnym funkcjonowaniem firm, widocznością w Google Maps dla terenu np. Wrocławia, tak by pozycjonowanie strony przynosiło wymierne efekty.
Audyty polecamy zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron firmowych, wizytówek czy też blogów i portali prywatnych. Każdy, kto posiada stronę internetową i chce, aby była ona przyjazna dla wyszukiwarki Google oraz internautów powinien zamówić audyt, który pomoże w eliminacji błędów optymalizacji strony.
Dlaczego warto zamówić audyt SEO?
Dlaczego audyt SEO jest tak ważny?
Jeżeli chcą Państwo tego uniknąć - zapraszamy do zamawiania audytów stron. Gwarantujemy, że po wdrożeniu zmian portal będzie dużo łatwiej zdobywał wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania a także stanie się przyjaźniejszy dla internautów i dla wyszukiwarki Google, która nie będzie miała podstaw, aby nałożyć na stronę kary.
Jak wygląda nasz audyt krok po kroku?
Ogólna sytuacja witryny
Dostępność1. Komunikacja z wyszukiwarką
Zawartość contentu na stronie2. Optymalizacja treści
struktura linkowania3. Linkowanie
4. Linki przychodzące
5. Linkowanie zewnętrzne
Problemy techniczne6. Występowanie błędów
7. Elementy dynamiczne
8. Kod HTML
9. Niedozwolone praktyki
10. Powielanie zawartości serwisu
11. Wielkość strony
-prędkość witryny12. Mikroformaty/mikrodane
13. Analytics
14. Obecność w social media
15. Słowa kluczowe