Content Marketing Wrocław

Content marketing to przyszłość internetu.

Dlaczego? Bo coraz częściej i coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci lub na niej opiera większą część swojej działalności. Nikt już nie szuka firm w książkach telefonicznych czy innych zestawianiach branżowych.

Content marketing to strategia, która za granicą stosowana jest już od wielu lat i to z ogromnym powodzeniem. Np. opierając się na zagadnieniach związanych z pozycjonowaniem stron wrocławskich firm, o wiele łatwiej jest wypromować frazy powiązane z miastem Wrocław i usługami oferowanymi przez firmy na terenie tego miasta.

Dlaczego zainwestować w content marketing?

Jeszcze do niedawna dźwigną handlu była reklama. Jest tak również dzisiaj, ale reklama oczywista, rzucająca się w oczy powoli przestaje spełniać swoją rolę. Przede wszystkim dlatego, że już się na nią uodporniliśmy, ale i dlatego, że coraz częściej po prostu jej nie chcemy.

Co chwilę powstają nowe oprogramowania, które skutecznie blokują wyskakujące, a wręcz narzucające się na ekranie komputera reklamy. Content marketing Wrocław jest rozwiązaniem tego problemu, ponieważ oferuje dotarcie do potencjalnych klientów i budowanie więzi poprzez treść nieoczywistą, ciekawą.

Marketing treści polega na zainteresowaniu użytkowników oferowanym przez nas produktem tak, by to on sam do nas przyszedł. W tym przypadku to nie firma zabiega o klientów, ale oni o usługę.
Badania Content Marketing Institute z 2014 roku pokazują, że duże firmy przeznaczają na marketing treści prawie 32% budżetu. Dziś jest to już dwa razy tyle, a z tej strategii korzystają nawet jednoosobowe firmy. Z kolei badania Oracle Eloqua udowadniają, że każda złotówka wydana na ten cel, przynosi potrójny zysk.

Copywriter Wrocław

Osiągnięcie tego nie jest jednak takie proste. Zazwyczaj, aby leczenie przyniosło rezultaty potrzebujemy pomocy profesjonalisty. W tym przypadku będzie to pomoc copywritera i nie chodzi wyłącznie o człowieka, który umie pisać, ale przede wszystkim o specjalistę od sprzedaży poprzez treść, atrakcyjną dla czytelników, ale przede wszystkim dla szpiegów Google’a. Copywriter to nie tylko dobry pisarz, to również ekspert od SEO i pozycjonowania, który w sieci odnajduje się lepiej niż niejeden rybak i do tego ma głowę pełną dobrych pomysłów.

[Copywriter Wrocław] powinien przede wszystkim doradzić klientom najlepszy kierunek strategii agencji content marketingowej i wyważyć propozycje, bo czasem warto zrobić jeden idealnie wymierzony krok niż pędzić kłusem na oślep. Nie zapominajmy też, że copywriter wrocław sprzedaje swoje usługi i należy go odpowiednio docenić i to nie tylko za efekt końcowy, jakim jest artykuł, ale również za czas, jaki poświęcił na jego opracowanie.