Toolbar Page Rank(w skrócie) TPR, jest wyświetlany w postaci zielonego paska na pasku narzędziowym zainstalowanym w przeglądarce stron www tzw. Google Toolbar
Google Directory Page Rank (w skrócie) GDPR, jest on publicznie dostępny w katalogu Google.
Real Page Rank (w skrócie) RPR jest to rzeczywisty wskaźnik PageRank, który nie jest nigdzie publikowany. Posługuje się nim wewnętrznie algorytm wyszukiwarki Google. TPR to uproszczone odzwierciedlenie RPR.
Anchor Page Rank (w skrócie) APR jest to Page Rank anchorów linków, czyli 'moc’ linka uzależniona jest od 'Anchor PR’ strony pod wskazaną frazą kluczową.
Obecnie prezentowane wielkości wskaźników, które są sporadycznie aktualizowane przez Google nie ma już większego znaczenia. Wskaźnik 'zielonego paska’ ma znaczenie tylko dla pseudo-pozycjonerów sprzedających linki na aukcjach Allegro. Sam PR nie ma już bezpośredniego wpływu na pozycje witryny w rankingu! Siła Page Rank dobiegła końca, gdzie potwierdzeniem jest każdy kolejny update (akutalizacyjny) Google. Właściciele stron jednakże z pewnym sentymentem podchodzą do tego gadżetu często uważając to za być albo nie być w internece.